Serenity Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Ga dere takkekort til dem som ga gaver til den nyfødte? Jeg gjorde ikke det med førstemann, men nå vurderer jeg å gjøre dette - litt romsligere økonomi denne gangen til å kunne gi slike ting.
Gemini77 Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Ja, det gjorde vi.. Syns det er veldig hyggelig å gjøre- Særlig for de vi fikk gave fra men som ikke kom på visitt. Men vi sendte til alle selvfølgelig. Nå er vi i gang med takkekort for dåpen... .. :-)
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Hei! Jeg har tenkt å gjøre det, har fått det selv å syntes det var hyggelig! Trenger ikke være så dyrt å lage det selv.
alvefrøken Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Vi brukte felles takkekort for både barsels og navnefest gaver. På elkjøp er de rimelige takkekort
Beth84g Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Oi det har jeg ikke tenkt på... hm. Ammetåka ja! Tror dere folk forventer å få takkekort? Jeg hadd ikke forventa det men...
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 høres bra ut å kombinere takkekort for navnefest/ev dåp og gaver man fikk ved fødsel. Veit jeg har fått takkekort for gaver jeg har gitt til andre av noen, men ikke alle.
Safir Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Ja, jeg gjorde det. Synes det er så koselig å fa takkekort selv. Nå som vi har hatt dåp blir det ny runde med takkekort.
Gjest Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 vi ga ikke for fødselsgaver. er kun svigermor som forventer at vi skal lage kort for alt vi får
Ranveig R Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Ja, vi gjorde det. Men så hadde vi veldig tidleg dåp, så vi sendte til alle i same slengen. Men viss det blir aktuelt ein annan gong kjem vi nok til å sende takkekort for fødselsgåver, så sant økonomien tillater det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Syns man skal spandere på seg takkekort ja. det minste man kan gjøre etter at folk har gitt gave. Trodde dette var vanlig høflighet jeg???
*Magic* Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Hos oss så er det vanlig å gi takkekort både til de som gir fødselsgaver og dåpsgaver.
pandabjørn Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 vi lagde et felles takkekort for fødsel og dåp og det kostet ikke så mye når sambo laget det på nett når vi har digtalkamera.....betalte bare for porto og ark som ser ut som det er ordentlig fotografi )
Blomman Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 Gjort det begge de første gangene - og skal snart til å lage for nr tre....
Blomman Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 - kombinerer takkekortene for fødselsgaver/ gaver til barnevelsignelsen
MintCondition Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Ja, syns det er vanlig høflighet å takke for gaver man får Dessuten er det jo mange som er spente på å få sett den nyankomne da, og for de som bor langt unna er det jo koselig med et bilde
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Ja vi ga takkekort til alle vi fikk gaver av! lagde kort med bilde på www.fotoknutsen.no - og de ble kjempefine! Vi er jo så stole av småtten, og det er koselig å gi bilder ;-)
Mamma'n til Elias Skrevet 7. august 2006 #18 Skrevet 7. august 2006 Jeg gav et felles takkekort. Fikk barselgave av de samme som var i barnedåpen så jeg følte det holdt med ett:) Mine bestilte jeg på fotoknudsen.no og ble kjempe fornøyd. Når jeg har gitt barselgave til venner og kjente har det variert om jeg har fått takkekort tilbake så jeg føler ikke at det var noe jeg måtte gjøre, men noe jeg ønsket!
Mamma'n til Elias Skrevet 7. august 2006 #19 Skrevet 7. august 2006 Sendte ut kortene da Elias var rundt 3mnd. De jeg har mottatt takkekort fra har også gjort det omtrent da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå