Gå til innhold

å gud, nå ble jeg fortvilet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste nettopp at om man har kjønnsvorter kan barnet bli smittet ved fødsel. jeg har hatt to kjønnsvorter av og på under hele svangerskapet og nå har jeg fem dager til termin og nå er kjønnsvortene der! jeg får helt panikk nå jeg.

noen som vet om det er noe jeg kan gjøre?

går det ikke ann og signere med anonym på skravlesiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke gjort noe med det nå. Men du må si i fra på føden når den tid kommer så tar de sine forholdsregler. Ingen grunn til panikk!

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har født med kjønnsvorter.

Gikk fint det. Ingen smitte på barnet, Det ble aldri fortalt meg var mulig heller.

Hørt om clamydiasmitte, men ikke kjønnsvorter.

Skrevet

For å svare deg på det andre du spurte om - du kan ikke signere med Anonym på Skravlesiden. Men du kan gå inn på brukersiden din og midlertidig bytte nicket ditt til - ja, nettopp ANONYM. :-)

Skrevet

Ja, la oss alle bytte nick til "anonym" på skravlesiden, det gjør det så enkelt å holde oversikten! ;)

Skrevet

vims-74:

hehe... jeg har byttet nick til Anonym én gang, fordi jeg hadde et flaut spørsmål og ville gjerne ha raskt svar, som man gjerne får på Skravlesiden. Hadde litt dårlig samvittighet da, og byttet tilbake igjen med en gang etter jeg hadde fått svar. :)

Skrevet

Det har jeg full forståelse for, noenganger blir ting for flaut, tilogmed for meg, hehe ;)

Men, jeg så bare et øyeblikk for meg alle disse som skifter til anonym bare fordi de ikke vil bli gjenkjent, ikke tør, synes den minste lille filleting er flaut osv, skal diskutere på en side med så stor aktivitet som skravlesiden, det ville blitt totalt kaos! Og det er nok derfor det i utgangspunktet er litt vanskeligere å være anonym der :D

Skrevet

Ja, for vims-74 sier så jævlig mye om hvem du er, eh. Myyyyye bedre enn å hete "anonym"...

Skrevet

Det er nettopp det jeg vil frem til, at jeg er ikke interessert i å vite hvem alle her inne er, og et nick trenger ikke si _noenting_ om hvem man er, dersom man ikke vil det.

Poenget mitt er at det gjør det mye enklere i et debattforum som mange av disse forumene her inne her, dersom folk bruker nickene sine (når det ikke blir for pinlig da) - så man kan henvende seg til nicket om man svarer i en tråd som har mange svar, og slipper "til deg anonym nr 5 fra toppen, eller, anonym nr 7 blir det, siden jeg har brukt 1 min på å skrive dette innlegget og det er kommet 2 svar i mellomtiden"

Skjønner ikke at dette skal være så tungt å forstå for noen jeg, det er slett ikke ment som noe angrip på _alle_ anonyme, men de som bruker anonymknappen i tide og utide, akkurat som du gjør nå. Fordi du ikke tør stå fram med meningene dine? Eller synes du bare det er flaut å henge her på "sex i svangerskapet"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...