hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har snakket med min faste frisør og hun rådet meg til å kjøpe håret på nett, så skulle ho heller sette dem på for meg. Har funnet flere utenlandske, rimelige nettbutikker, men jeg leter etter slike strips, med tape...? noen som vet hva jeg mener? og hvor lenge sitter de, ser det bra ut? og hvor mye må jeg kjøpe...?
nitro circus Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg skal ned til frisøren om 2 timer å sette inn mine strips.... Men jeg lot henne bestille dem, med tanke på rett farge og riktig mengde... Synes det var greiere... Blir stilig, jeg gleder meg....
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Hvor får dere tak i rimelige extensions?? :-)
Ella i farta Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 www.batistone.no Men spør du meg burde du heller gjøre det ordentlig...flere venniner som har det og dte ser IKKE bra ut.
barbamamsen Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 jeg brukte 3000,- på mine extencions. Satte dm i 3 uker før bryllupet og har glede av dem ennå;o) Metoden jeg har brukt er lim og varme. Har i ca 70 stk som igjen er delt i to slik at de "glir" mer inn i håret mitt. Veldig fornøyd, redd jeg er blitt avhengig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå