Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Er det noen her som kan fortelle meg hva Agresso er? Er det vanskelig å lære seg å bruke det? Jeg skal på et jobbintervju. Og de trenger en med kjenskap til Agresso. Kan de ansette en som ikke har vært borte i det før, tro? Går det an å lære seg det fort?
BettyBoob Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Er jente jeg da, men tittet innom her Agresso er et faktureringsprogram. Jobbet med det før, var ikke så vanskelig å lære
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Men slik som jeg forsto det, at i Agresso man kann regne ut lønn og registrere fravær også?.. Uff, herregud, jeg har aldri vært bort i regnskap før. Begyner å få dårlig tro på meg selv ( Er du mor til Sebastian?..
BettyBoob Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Gutten min heter Sebastian ja Godt mulig at AGresso også kan ta for seg fravær o.l, men jeg var bare borti faktura/kredit/debit biten av det..... Går sikkert kjempebra! Jeg kom rett fra vgs da jeg jobbet med agresso, og jeg har aldri hatt bed øk eller noe i den duren! Er ikke spesielt økonomisk av meg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå