Jeenie Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 jeg hadde ikm på fredag, jeg har testet hver morgen fra fredag til søndag, men bare negative tester, og da mener jeg blendahvite, ikke antydning til hverken skyggestreker eller noe annet, har kun QR tester her siden de ikke selger noe annet.. noen erfaringer med dette? har endel symtomer, men hva hjelper det hvis testene bare er negative??
Jeenie Skrevet 7. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2006 må kanskje legge til at jeg ikke har antydninger til mensen heller,ikke sånn som normalt iallefall...
Jeenie Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 ja, jeg har gått på dobbel pergo denne syklusen så jeg VET at vi har truffet på el...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Mener å ha lest at Pergo kan utsette mensen... Har du spurt gyn. om det?
Jeenie Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 dette er min 4 doble pergokur så jeg vet hvordan det fungerer, de tre foregående pergokurene har jeg fått mensen på dag 28, klokka 14:30... så hvorfor skulle den bli så mye senere nå?? skjønner ikke dette jeg...
Sørlendingen Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Hei.... Jeg gikk også på doble pergokurer, og ble gravid i pause-mnd. etter andre kuren.... Jeg testet også negativt på ikm, testet med både QR og CB. 12 dager over ikm testet jeg positivt med CB's digitale.... Så det er håp så lenge mensen uteblir.... Lykke lykke til.....
Jeenie Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 oi, 12 dager over er lenge å vente det... jeg har ikke hatt pause mnd´er jeg, fikk beskjed om å bare kjøre på.. for jeg har ikke el uansett uten disse pillene... men får se om det blir positivt på fredag da, så lenge mensen ikke kommer, da er jeg jo 8 dager over så da BØR det iallefall vises litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå