Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Jeg er så i villrede. VEt at begge mine beste venniner venter i spenning på hvem jeg skal velge, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Den ene er en barndomsvennine som jeg har hengt med jamnt og trutt i alle år. den andre er en vennine jeg traff for 3 år siden, men hatt veldig mye moro med. Alle oss 3 henger en del sammen og jeg føler det er helt håpløst å velge en av dem. Kan jeg ha begge, eller er det helt fy fy fy...:?
fru tekopp Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Var i bryllup til fetteren min for ett år siden. Kona hans hadde to forlovere, og det er visst ikke noe uvanlig med det. Hvertfall ikke hvis de to du velger kommer overens og klarer å bli enige om ting på en grei måte.
nitro circus Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Hvorfor velge en veninne da? Ta noen andre... Vi har valgt søsken som forlovere!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 fordi jeg ikke har nære søsken eller kusiner jeg kunne spurt.
Dubbe Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Jeg skulle ha to forlovere, en jeg ble kjent med, og har kjent i fire år, og en fra "barndommen". Men,d viste seg for min del, at hun sistnevnte ikke ville. Jeg tok hun som hjertet mitt brente litt mere for. Men begge ble spurt, og det er heller ikke noe problem å ha to forlovere
*Lenn* :-)) Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Jeg har vært forlover to ganger siste året. Begge gangene har vi vært to forlovere ) Utrolig gøy. Noen å dele ansvaret med.....hadde noen knallfine utdrikningslag og holdt taler og sang sammen ) Jeg har ville spurt begge ) Så støter du ingen.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Jeg skal også ha to forlovere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå