Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har nettopp kommet hjem fra sykehuset etter 5 dager med drypp for å stanse premature rier. De regelmessige er stoppet opp, det er ikke blitt noen åpning og mormunnen er 4 cm lang. Legene sier det bare er positive tegn, men jeg sitter med en stor klump i magen og er overstadig bekymret......Er det noen av dere som har lignende erfaringer, evt som har født så tidlig?????
lovebaby Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Mine tvillingjenter er født i uke 22+5, den ene døde etter 7 timer og i går feiret i 1 år for den som ble igjen hos oss. Har desverre ingen erfaringer med det du opplever da jeg fikk infeksjon sånn at jeg hadde ikke noe valg, de måtte bare ut!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Jeg var kommet litt lenger enn deg. Ble lagt inn med for tidlig vannavgang 25+5, jeg fikk lungemodningssprøyter med en gang og fødte naturlig 27+1. En liten knøttemann på 35 cm og veide bittelitt over 1 kg. I morgen blir han 3 uker og det ser ut til å gå bra. Jeg ble beordret til å ligge, men fikk lov til å gå på do og ta en rask dusj hver dag. Jeg vil råde deg til å gjøre det samme- ligg helt i ro og ikke provoser fram mere rier. Hva sa legen at du skulle gjøre?
no more babies Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Det er svært positivt at livmorhalsen er 4 cm lang! Da jeg ble lagt inn med premature rier i uke 30, var livmorhalsen bare 15 mm lang... Jeg fødte da også etter en uke med riedempende tabletter og drypp. Vil råde deg til å ta det heeeelt med ro, det er sikkert det du også har fått beskjed om fra sykehuset. Lykke til! Håper du får slippe å føde ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå