Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Prøver å bli gravid igjen.. men er LIVREDD for at jeg skal ha en SA. har aldri hatt det før,men har ikke prøvd på nr 2 før nå heller da..
blond Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Hos førstegangsfødende er det visst hver tredje-fjerde som spontanaborterer, men som regel skjer spontanaborten såpass tidlig at den kun oppleves som en kraftig mens. Jo lengre ut i graviditeten dess mindre sjanse for abort.
brooklyn Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Fikk beskjed da jeg hadde en SA i uke 7 1 gangen at det skjedde med over 20%, men det var ikke så mange som merket det, da det gjerne skjedde så tidlig at det ble forvekslet med en sen mens. Synes ikke at frykten for den SA skal hindre deg i å få flere barn hvis det er det du vil ha. Det kan skje med ALLE. Det bare er sånn...
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg skjønner frykten din, for jeg føler det på samme måte. Har begynt å tenke på nr. 2 nå... Det er jo kroppen som "rydder" opp ved en SA, så det kan skje hvem som helst. Noen har aldri opplevd det, andre opplever det flere ganger. Jeg vil heller ha en SA enn å få et barn som ikke er friskt og velskapt... Håper du forstår meg rett... Krysser fingrene for at spiren sitter med en gang for oss begge:) (Ser at innlegget ditt er veldig gammelt, kanskje du er gravid nå?)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 har lest at 90 % av alle mødre har en eller annen gang hatt en abort,men at de fleste aldri får vite det pga at det skjer som en vanlig mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå