Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Dere som går hjemme med små barn. Hvordan gjør dere det om dere blir syke.. tenker feber, slapp, sliten , vond hals osv... Blir mannen deres hjemme da for å ta seg av barnet/barna? Jeg er hjemme med to stk under 2 år og min mann som er utrolig flink til å hjelpe til hjemme ellers, blir ikke hjemme fra jobben om jeg er syk. Lurer på hvordan andre gjør det. Er jo utrolig slitsomt å ta seg av barna når en er dårlig. Og hadde jeg vært i jobb ville jeg nok vært hjemme.... Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Hadde nok satt pris på om mannen min var hjemme hvis jeg var syk ja. Du har ingen andre som kan hjelpe deg da, besteforeldre f.eks?
Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Her ville nok jeg også fått ett lite problem da mannen min ikke har mulighet til å bli hjemme fra jobb pga jobb situasjon.... Har heldigvis ikke kommet opp i det, men føler med de som er der...;0) Måtte vel hold ut på ett eller annet hvis, ringt svigermor eller mamma kaskje...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Nei, de bor desverre langt unna. Får se hvordan formen er i kveld, og event. få han til å være hjemme i morgen. Han innbiller seg at han er så uunnværlig på jobben...:-) Ikke misforstå, han er kjempe flink ellers, er veldig heldig som har så hjelpsom mann, men på dette punktet er det bare nesten stopp...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Har lurt på det samme selv, og krysser fingrene for at det ikke skjer. Mannen min kan av helsemessige årsaker ikke klare å ta seg av minsten nå, og besteforeldrene hans er jo veldig travle, som besteforeldregenerasjonen er... Kanskje jeg må lære opp et par venninner som jobber skift..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå