Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Han er ikke noe flink til å rulle fra mage til rygg. Prøver å legge han en del på magen, noe han er blitt ganske tålmodig til, men etter en stund hylskriker han og blir så sint at han ikke orker å rulle, tror jeg. Er dette seint? Det er ganske lenge siden han klarte det første gang, da.
puttelutte Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Ikke seint i det hele tatt. Min rullet første gang fra rygg til mage da han var 5 mnd og den andre veien da han var 6. Din er jo ikke 4 mnd ennå, og da tror jeg det er vanligst at de ikke ruller i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 junior her er 5,5 mnd og ruller kun fra rygg til mage.aldri greid det andre veien....alle er forskjellige så trenger ikke stresse med det....4 mnd er jo egentlig tidlig...
*ulvemor* Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Hvis du leser litt om barnets forventede utvikling så ser du at han ikke er sent ute. Sikkert lurt å sette seg litt inn i det, slik at man ikke bekymrer seg unødig. Dessuten er det meste normalt!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Så godt å høre! Synes det står så forskjellig jeg, ang motorisk utvikling. Stakkar liten, mamma tror han skal klare så mye. Har noen på barselgruppa som skryter så veldig, tror jeg påvirkes litt av det, jeg...
*ulvemor* Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 ja det står mye forskjellig, men husk at han heller er tidlig ute om han ruller fra mage til rygg nå
Mamma til tre Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Eg hugser eg synest eldstejenta mi var tidlig ute når ho snudde seg første gong, og ho var 5 måneder (mellomste var 7 måneder)- så som dei andre skriver så treng du ikkje å uroe deg. Han er flink som allerede har begynt å rulle (På barselgruppa mi er det fleire som er tidligare ute enn gutten min, men det var ingen som var begynte å rulle på 5 månederskontrollen..)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Oida, har visst litt høye krav, jeg... Da skal han få ligge og kose seg på magen, så skal jeg snu han når han blir sint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå