Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha et bittelite barnebursdagsselskap for lillejenta i år, hun blir 4 år. Gjestene er 4-5 år, 4-5 stk.

Noen tips til små aktiviteter, meny, hvordan gjøre det med mammaene/pappaene som vil være med sitt barn i selskapet?

Det eneste jeg vet er at jeg MÅ lage langpanne sjokoladekake for det er "viktigst" for lillejenta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring med at barna nesten ikke spiser noe i bursdager, så ikke lag alt for mye...og er nok nok med langpanne sjokoladekake(ikke flere kaker), for det er nok den eneste kaken barna spiser.(de fleste da). Jeg har brukt å lage muffins også, og så har jeg potetskruer, ostepop, seigmenn og nonstop, stående på bordet! Og is eller pølse senere.

Eneste aktiviteten vi har brukt å ha er fiskedam eller sjørøverskatt, at de enten fisker etter godtepose, eller at vi har laget sjørøverkart og leter etter skatten, som er godtepose! Ellers leker de så godt sammen at de har ikke tid til noen andre aktiviteter.

Til de voksne har jeg kokt kaffe og evt lagt en "voksenkake" (har jo som regel det fra familieselskapet), og satt på stuebordet, og latt de ordne seg selv! Er jo barna som er gjester! Sitter jo sammen med dem mens barna leker da!

Lykke til med bursdagsfeiringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...