Gå til innhold

stakkar jenta mi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde meg ut med en veninne i kveld, på kino. jenta vår på 7mnd hadde allrede lagt seg da jeg dro, og skulle kun være borte et par timer.. pappaen var hjemme.. men jeg hadde nesten ikke mer enn lukket døren bak meg før hun våknet... hun hylte nesten alle fire timene jeg var borte...pappaen prøvde alt mulig...mat, vann, kos, vugging, sang...u name it..... sovnet til slutt rett før jeg kom hjem...sikkert av utmattelse etter all skrikingen... fikk skikkelig vondt av henne!!! skjærer i hjertet at hun har grått sånn... men jeg må kunne ta meg en tur ut i blant alene..

syns dere det var ille av meg å ikke droppe filmen og dra hjem?? hun er jo syv mnd da, og kjenner jo pappaen sin godt... synspunkter? støtte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars dere! Ikke greit å være hverken baby eller foreldre når det er sånn. Det er heller ikke sikkert at hun hadde roet seg noe mer hvis du hadde vært hjemme... Hun kjenner jo pappa'en sin godt, og han gjorde jo alt han kunne for henne.

Neste gang du vurderer å gå ut med en venninne uten å ha med deg babyen, gjør det! Og med god samvittighet! For å være en god mamma må en jo også få være noe annet enn mamma innimellom, få litt annen input :-)

Skrevet

Skjønner deg godt, men når hu er 7 mnd så må da mamma komme seg ut litt alene.

Jeg hadde det likedan med nr 2. Hu amma jeg og hu tok ikke flaske men når hu var 8 mnd mente pappaen at jeg skulle bare dra ut, at det var på høy tid å få gjort litt uten baby og lengere enn en time eller to.

Å siden han kjenner meg så godt som han gjør, så sa han ikke før etter 3 ganger hvordan d egentlig hadde vært. For det var 3 gangen jeg var borte at det gikk knirkefritt, de 2 første gangene hadde hun skreket som gal, helt til pappaen tok henne på armen og støvsugde. (ho elska den lyden og sovna alltid av støvsuging).

Du skal bare nyte den tiden du er borte (lettere sagt enn gjort hvis man vet babyen hyler hjemme). Men d er ikke mange gangene før d går helt fint...

lykke til neste gang.. ikke la d bli for lenge til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...