ileasiv Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Vi har ikke, og begynner å føle oss litt unormale her... Er en familie på fire, inkl to barn på 4 år og 7 mnd.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Vi har ikke! Trenger ikke heller ;o) Vi er to voksne og ei tulle på snart ti måneder.
Halloween-mamma Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Neida, ikke jeg heller. Er bare meg og babyen her i huset da.... men må innrømme at jeg er litt sånn anti-tørketrommel.. litt sånn skeptisk
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Nei,har ikke tørketrommel. Trenger det ikke heller:O)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Vi har ikke, men skulle gjerne hatt det. Vet ikke helt hvor jeg skal tørke klærne til vinteren når alle soverom er opptatt av sambos og vårt barn.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Vi har, pga eneste stedet å tørke klær blir i stua, og den er trang nok som det er. (bor i en kjeller). Men nå skal vi flytte i hus, og da skal jeg henge ut klærne =) Er så mye bedre med friske, ute-tørkede klær.
WP-TLogPeanut Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Har ikke ... men skulle gjerne hatt ja ....
Ranveig R Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Vi har ein, men den virkar ikkje. Klarar oss veldig bra uten. Det einaste eg gjerne skulle tromla er handdukar, for dei blir så harde av å henge til tørk. Og så skulle eg gjerne hatt tørkestativ ute, for det er litt for lite plass inne frå før... Vi er to voksne og ein unge.
sandra84 Skrevet 7. august 2006 #11 Skrevet 7. august 2006 Vi har tørketrommel:) Ganske greit med myke håndklær eller du må ha noe tørket fort... Ellers blir den brukt lite.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Tørketrommel er et must for småbarnsforeldre synes jeg. Bruker den til kluter, håndklær etc. Da blir de myke og deilige for barna. Jeg henger som regel opp håndklær (tykke og store) for at de skal halvtørke, så slenger jeg de i trommelen. For å spare litt strøm altså. Nå til vinteren er det kjempegreit å ha. Dessuten får du de for en billig penge nå eller brukt.
Småbarnsmor og mormor Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 JA jeg har tørketrommel og må si at jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. Med 2 voksne og 4 barn i huset så blir det ganske mye klesvask og hvordan jeg skulle klart å fått alt det tørt hvis ikke jeg hadde trommel det aner jeg ikke.
mai mammaen til to Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 jeg elsker tørketrommel....klærene blir jo så utrolig myke og gode..
Livmor Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 Niks, har ikke tørketrommel. Skulle gjerne hatt, men klarer oss helt fint uten:) To voksne og ett barn.
Gjest Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Vi har, men bruker den ytterst sjelden. Synes det er så godt å henge klærne ute og gjør det så fremt det er mulig, og det er det alltid så lenge det ikke regner bortover... Henger de ute på dagen og tar de inn til natta.
m-mamma Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Vi har. Var vannvittig glad for det de første ukene etter at vi kom fra sykehuset. Da var det stort sett flere skift per natt, og vi fikk ikke vasket fort nok nesten. Da var det greit å kunne tørke raskt.
Mulle :) Skrevet 7. august 2006 #18 Skrevet 7. august 2006 Ja jeg ahr tørketrommel.. Går en del klær med 2 voksne og 2 barn... Hadde aldri fått unna hvis ikke...
*ulvemor* Skrevet 7. august 2006 #19 Skrevet 7. august 2006 har ikke. Krymper ikke klærne lett i dem da?
Diadora Skrevet 7. august 2006 #20 Skrevet 7. august 2006 Vi har tørketrommel! Tror nesten ikke vi hadde klart oss uten. Maskinen går nesten hele dagen. Har to barn fra før og to babyer på 2mnd.
Cat.68 Skrevet 7. august 2006 #21 Skrevet 7. august 2006 Neida, har ikke, men det står høøøøøyt på ønskelista;o)
Gjest Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 Vi har heller ikke, men jeg vurderer sterkt å kjøpe en.
*keiko med jente og gutt* Skrevet 7. august 2006 #23 Skrevet 7. august 2006 vi har, eller det følger med leiligheten vi leier, men når det er sol og fint vær henger jeg tøyet ut slik at tørketrommelen får seg en liten sommerferie....tøye tørker jo så fort ute i solen..
*Aina30 Skrevet 7. august 2006 #24 Skrevet 7. august 2006 Har tørketrommel! bruker den kun om vinteren, da tørker jeg undertøy og handklær. Det andre henger jeg opp i kjelleren. Syns det er best å tørke klær ute om sommeren, blir så god lukt av klærne.... : )
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #25 Skrevet 7. august 2006 Ikke vi! Har alltid vært imot det, sliter så veldig på tøyet og ødelegger ofte fasongen på plaggene. Men når barn nummer 3 nå er 6 mnd, begynner jeg å ønske meg det litt likevel. Det er myyyye klesvask, og kluter og smekker og sånt er såååå kjedelig å henge opp... Men jeg skal ikke! Vi får se hvor lenge dette prinsippet holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå