Gå til innhold

er det flere her som har super aktive barn som til tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan være litt for tøff og for brå for andre barn?

Han er 17mnd og meget aktiv. Han er ikke i barnehage, men når vi omgås andre barn så er jeg smånervøs fordi han er så frempå og aktiv .

Han er bare snill, men om han skal gi et annet barn en klem så kan det se ut som en brytekamp...

Uff,, hva gjør man?

Om en annen unge leker med en leke skal han absolutt ha den leken og når han ikke får den så hyler han. Opplever så mange barn som er så rolige,også kommer min villstyring....

er det noen andre som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp ! Bare at hun er jente og 13 mnd.....og kanskje for liten til å virke for tøff og brå for andre enda. Men fortsetter hun sånn så får jeg tøffe tak på lekeplassen og i andre sosiale sammenhenger.....Gruer meg allerede. Er vant til storesøster på 4 som er rolig og snill og som aldri har hatt en skikkelig fysisk fight med noen så vidt jeg vet da. Her hjemme kan det gå hardt ut over storesøster for lillesøster både hyler, slår og skaper seg noe helt utrolig hvis det er noe hun vil ha. Hun har et utrolig aktivitetsnivå. Men det verste er at hun lukker ørene for det meste jeg sier og gjør ting hun vet er ulovlig bare for oppmerksomhetens skyld. Trøster meg med at hun er liten enda og at det er håp...Må legge til at hun er fantastisk blid og humoristisk og veldig kjapp i forståelsen. Men temperamentet er jo dessverre medfødt så det blir nok en annen dans denne gangen, ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...