Gå til innhold

Da har jeg hatt utdrikningslaget mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å det var kjekt det!! :o)))

Ble hentet i flott bil av to (pene!!!) menner i svart dress, bar overkropp og svarte solbriller og geleidet inn i bilen. Fik servert iskald drikke og kjørt rundt forbi for å bli komplett forvirret, hehe...

Endte tilslutt opp på barakademiet (sandnes) hvor alle sto og ventet på meg og vi fikk kurs i å mixe drinker (og selvfølgelig maaaaaaaange smaksprøver). Var ganske godt i gassen da jeg sjanglet meg ut en time senere, hihihihi!! Turen gikk deretter til kvadrat hvor jeg ble ikledd svart/hvit stripete thights, strømebånd med en liten penis på, en hvit topp, rosa skjerf som ble knyttet i livet og selvfølgelig et lekkert rosa slør i håret! ;o)

Ble videre satt til å selge div. varer som; glidelåser, slikkepinner, garnøster, en heklet duk i plast, en hageavfallspose, bananer i plast og selvfølgelig kondomer. Måtte også demonstrere kondomene på bananene, hehe. Ellers ble det tegnet sirkler på toppen min som folk kunne kjøpe for 10 og 15 kroner og de måtte da klippe av den delen de kjøpte. Var ikke så mye igjen av toppen da jeg reiste hjem den natta, hehe!! ;o) Måtte også en tur innom ikea og selge litt der før vi reiste hjem til forloveren min og hadde middag der. Etter å ha kost oss med kinamat og div. drikkeleker med intime betroelser, tok vi turen til sandnes for å fortsette salget der. Ble da også iført et smykke av smågodt rundt halsen der folk kunne kjøpe snopet, men de måtte da bite det av! Ble mye latter ut av dette!! ;o) Turen gikk selvfølgelig innom en karaokebar hvor jeg måtte synge "I will survive" før vi vandret videre på de neste pøbene. Rett før vi skulle hjem ble jeg tvunget opp på baren hvor jeg måtte danse heftig rundt en stang, mens alle sto og lo og klappet, hehe...Men så var det påtide å ta kveld, etter 13 timer med alkohol og utdritning la jeg inn årene. Men salget gikk bra, fikk inn nesten 800,- så jeg skal ikke klage!!

Det var en helt perfekt kveld!! :o))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ut som du hadde en topp dag med jente gjengen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...