*Magic* Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Her har det så vidt brutt igjennom en tann. Skal jeg begynne med tannpussen med en gang eller vente til den har kommet opp litt mer?
Livmor Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Vi begynte med en gang vi. I begynnelsen er det mest for å få inn vanen og for å venne babyen til pussen. Gode vaner kan man ikke begynne for tidlig med spør du meg:)
*Magic* Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2006 Det var egentlig det jeg tenkte, men syns det var greit å spørre:) Han har "lekt" med tannbørsten lenge allerede + at vi har pusset tannkjøttet litt forsiktig nå og da (den som er kombinert bitering) så helt ukjent er den ikke. Da blir det "puss puss så får du en suss" i morgen, he he
Livmor Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Hihi, jeg også synger "puss puss så får du en suss" (veeeldig falskt) :-)
*Magic* Skrevet 6. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2006 He he, da er vi to medlemmer i den "falsk syngende" klubben:)
alvefrøken Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 vi begynte fra første dag HAdde jo fått så fin babytannbørste og babytannkrem i babypakken fra apoteket her synger vi også "puss puss så får du en suss"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå