Gå til innhold

Hvordan dumper man typen på en pen måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd nå i evigheter å bli forelsket eller bare like hverandre igjen,ingenting hjelper:(

Kom hjem fra ferien vår for 2 uker siden og ingenting hente der heller.

Jeg er nå sinnsykt lei av dette og har ikke lyst å bruke mer tid og energi på noe som ikke vil fungere,men jeg er litt feig på det med å faktiss avslutte forholdet.

noen råd til en liten feiging??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å foreslå en pause, for å se om ting begynner å gnistre igjen da?

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Vært på ferie sammen nå vi også å jeg har null følelser for han. Gruer meg til å ende forholdet siden våre barn har blitt så gode venner. Vet at jeg må gjøre det slutt nå for dette går ingen vei.

Skrevet

vær voksen nok til å si det som det er-det fortjener han vel!!

Skrevet

Jo,jeg må si det til han..

Men har tenkt litt og har innsett at jeg utsetter det mye pga at jeg er litt redd for å være alene..

LIker ikke å sitte alene inne om kveldene og ikke ha noen rundt meg når gullet sover..

Er skummelt dette med å bli ung singel mor..

Selv om det nok ikke blir så mye forskjell,er vel bedre å være alene enn å føle seg helt alene i ett forhold...

HI

Skrevet

jeg vil mene at det er bedre å være alene enn å føle seg alene når man er to...Skummelt å være alenemor ja,men tror nok du klarer deg kjempebra:-)Når det gjelder er man som regel sterkere enn man tror!

Lykke til da..

Skrevet

du dumper hn på en pen måte ved å være ærlig, men ikke for ærlig. Snakk om følelsene dine som ikke vekkes opp igjen, og ikke si noe om at han er teit og dum osv om man mener det.

De fleste kommer seg videre, og selv om det skremmer, så har man det bedre alene enn sammen med noen i et dårlig forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...