Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 ble mamma til verdens herligste baby for snart 1 mnd siden og lysten har begynt å melde seg for kosestund med pappaen... stingene er falt ut, sydde 2 innvendige sting og 1 i mellomkjøttet....vi har prøvd oss et par ganger, og vi har begge vært skikkelig opphisset og klare....MEN, idet han skal til å stikke den inn i meg, kommer han bare såvidt det er innenfor selv om vi bruker masse babyolje...det er rett og slett dritvondt....begynner å bli ganske frustrert nå for sex er en utrolig viktig del av forholdet vårt, og jeg er nymfoman på min kjære samboer=) flere som har opplevd lignende og hvor lang tid tok det før dere kunne ha sex igjen?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Jeg fikk to sting på grensen mellom åpningen og mellomkjøttet, og fikk også vondt og blødde litt når vi begynnte med sex igjen to uker etter fødsel.... men vi fortsatte vel sånn ca en gang i uka (klarte ikke holde oss..) selvom det ble ømt og bittelitt blod etterpå, og nå har det gått et halvt år slik, og med gjennomsnittlig sex 2 ganger i uka. prøver å holde meg unna stillinger der jeg kjenner pikken "gnager" på arrene, for det er da jeg blør litt. det er skikkelig irriterende at det enda ikke er grodd, for vi må jo holde oss unna stillingene vi elsker =( kanskje jeg egentlig burde holde meg langt unna penetrering et par mnd så det kan gro skikkelig? men det klarer jeg aldri i livet!! både legen min og helsesøster har sagt at sting i underlivet gror veldig tregt,jeg måtte regne med et halvt år sa de, men jeg har sikkert vært for seksuelt aktivt til at det har grodd skikkelig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå