Gå til innhold

Hva får barna deres til å le og smile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er så utrolig skjønn når hun smiler og ler, og vil så gjerne ha noen triks på lur.

Oppdaget nettopp at hun synes det er kjempeartig å ligge i senga vår, mens jeg "dumper" forsiktig i madrassen slik at hun spretter litt. Ellers er fly-turer alltid gøy. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her funker det meste, han synes alt er morsomt hehe. Men det som virkelig får smilet på gli, er når jeg setter på den mest barnslige ringetonen på mobilen min og hjelper han å ''danse'' til den.. hihi, da ler han masse.

Det siste er å holde han foran speilet og vinke og smile og si; hei bebi..! Da ser han på seg selv og meg, og smiler og ler masse! :D

Hihi, det funker alltid når han gråter også, så det er nok vinnertrikset her hos meg ihvertfall :)

Skrevet

Trenger ikke å gjøre en ting. Han smiler hver gang vi ser på hverandre! Han er 5 mnd og verdens blideste gutt :o)))))

Skrev nettopp innlegg om han :o)

Skrevet

Det beste middelet her er å ha han sittende på fanget og vippe med knærene mine og synge:

Har ikke danset på 14 dager,

har ikke danset på lenge

Hoppetihei hoppetihei

har ikke danset på lenge.

Eller å kile han litt i nakken, (han er akkurat blitt sån gøy kilen der :D)

Skrevet

Han ler masse når pappan lager prompelyder med munnen mot huden hans. (barten kiler :D ) Spesielt på sidene og opp under armene. Noen ganger ler han bare han ser oss også, hvis han vet at vi kommer til å tulle med han.

I dag fant jeg ut at han syns det er gøy når jeg plystrer!

Også når han får "fly". Og når han sitter på fanget og vi humper opp og ned :)

Og når vi er på gulvet med ham, og lager masse rare lyder, eller tuller med bamsene hans.

(Han er 4 mnder nå)

Skrevet

Masse gode tips, tusen takk!

Det er sikkert litt individuelt hvor blide barna er i utgangspunktet - har ei venninne med en sånn "smile-baby" som nevnt her - han gliser absolutt hele tiden! Jenta vår er en mer "stirre/betrakte-baby" - uten å foretrekke en mine.

Skrevet

Tassen her ler mest når andre ler. Det smitter alle veier. Kjempegøy!! Han er snart 6 mnd.

Skrevet

Når jeg sier "Aaa-booo!" hehe.. Man blir jo helt tussete :o)

Skrevet

datteren vår er også sånn som studerer alt og har ikke alltid så mange uttrykk....men hun ler som bare det til tider...sns det er kjempe artig når jeg spruter vann på sambo..hihi.....ellers syns hun det er morsomt å ligge på rggen på fanget mitt og jeg gjemmer meg bak beina hennes..

hun smiler som oftest når jeg snakker til henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...