Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 av dritt slenging, stygge meldinger og sinte tlf samtaler! Om vi ikke gjør nøyaktig det biomor befaler, blir det et helvete! Vi stiller opp så godt vi kan og gjør alt vi kan for min manns datter skal ha det bra, men alt hva vi får tilbake er helvete! Vi har kanskje vært naive, men vi har svart ja, hver gang biomor har kommandert oss til å kjøpe ting og tang, bytte helg med oss, hver eneste gang har vi svart ja, men når vi har spurt har det bare vært nei! nå har vi sett oss så utrolig lei på dette! Til og med når jeg hadde veer å skulle føde lagde hun helvete. vi hadde avtale om at vi skulle bytte helg om detg kom på vår helg, men det det endte med var helvete, og jeg måtte få mine foreldre til å komme å passe henne. Det er så mye mye mye mer, at det koster mer enn det smaker. Det er stygt å si det, men min mann vurderer faktisk å frasi seg samværsretten, det er helt forferdelig syns vi begge, men ingen av oss orker å holde ut dette lenger! Det tærer på meg, han, våre barn. og jeg vil ikke at hans eks skal ødelegge mitt liv!!! noen som har noen råd å komme med? Hilsen stemor
libro2 Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Har desverre ikke noen gode råd å komme med, men jeg skjønner hvordan du har det. Kansje vi må danne en støttegruppe oppgitte stemødre.
Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Jeg blir med i støttegruppa - vet så altfor godt hva det vil si å ha en mor til stebarna som lager krøll og faenskap. Har ingen råd - men jeg håper så inderlig at dere ikke gir opp!! For det barnet er verdt så mye at det ikke kan måles i en skrekkelig mor. En dag vil barnet forstå at du og faren stod på hennes side, og da vil alt være verdt det. Masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Tusen takk for svar:-) godt det ikke er bare meg som er frusrert stemor. Om vi ikke gjør som ho mener, truer ho med å frata oss samvær, sånn som nå er det en sånn periode, vi skal lev henne i barnehagen imorgen og har fått beskjed om at vi ikke får se henne mer denne høsten, om det er en tom trussel eller om hun mener det denne gangen vet jeg ikke. for det har vært sånn mange ganger.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Hadde jeg vært mannen din så hadde jeg gått til sak mot henne for å få daglig omsorg for barnet. Det hun driver med er å sabotere samværet hans, og det tar seg dårlig ut i en evt. omsorgstvist!!!!
Maud Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Hun kan ikke nekte barnet samvær med sin egen far. Det er det bare moren selv som kommer dårlig ut av. Hvis dere ønsker det, har nok Titten Tei gifter seg rett i at dere står sterkt ved en omsorgssak. Denne moren og alle vi andre biomødre må lære oss å leve med at vi ikke kan diktere tingenes tilstand hos far. Det er hardt, men sånn er det. Den eneste muligheten hun har til å gjøre noe, er å påvise at barnet lider overlast når hun er hos dere og dermed nekte samvær på det grunnlaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå