små Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Og da snakker jeg ikke om sånn i ny og ne..hehe Snuppa mi promper i ett sett..og det lukter såååå vondt.. Det er selvfølgelig kjempebra at hun får det ut da:) Men litt nysgjerrig på om det er flere som har "prompe-babyer"..hehe. Kan ikek huske at søstern hennes prompa like mye.. men søstern bæsja hver dag, hun her gjør det annenhver dag eller hver tredje dag. Kanskje det kan ha noe å si?
Vona Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Sånn er det hos oss også, babyen bæsjer sjeldnere, men promper desto oftere enn storesøter. :-) I tillegg virker det som om hun (babyen) har en del vondt i magen også; hun tar i så voldsomt + skriker til, og det er ikke noe gøy å se på... Håper det vonde er noe som går over!
Eliise Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Jepp, lillepia mi promper masse... Mest om morgenen, når hun har sovet lenge. Hun også har sånne vondter i magen.. Hun jobber masse for å få til å bæsje... Ser ikke noe godt ut nei... Vet ikke om det er noe jeg spier?? For jeg klarer ikke å finne ut hva det skulle være..... Men håper det blir bedre etterhvert ja =)
små Skrevet 6. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2006 huff, høres ikke noe gøy ut med vondt nei..heldigvis virker ikke snupp plaget med vondt...bare innimellom, men det er sjelden..
moa_tobias Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 promper, ja..hehe.. skulle tro det var sambo jeg hørte noen ganger!!)
små Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 Hehe..ja, og at en liten søt baby kan stinke SÅ ILLE! Det syns jeg er merkelig altså..hehe
snull Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Hær lukte det kule & krutt ....helt førr j.... ! Så nydelig, men med den prompelukta
m-mamma Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Lillegutt her prompa masse de første 2 mnd i alle fall. Har enda ikke gått en dag siden han ble født (snart 4 mnd siden) at han ikke har bæsjet...
Ane4barn Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Gjett om!!! Det har riktignok blitt mye bedre den siste måneden (hun nærmer seg et halvt år), men det har vært ganske ille. Merket det allerede da vi lå på sykehuset at vi hadde fått en skikkelig prompe-baby ;-) Hun har tre brødre og ingen av dem har hatt dette problemet. Tror ikke hun har hatt noe særlig vondt i magen, men det har ofte gått noen dager mellom hver bæsjebleie, så det kan jo hende det har sammenheng med det. Og fy skamme så grusomt det har luktet til tider :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Tulla mi promper lite, og det lukter ingenting heller. Hun promper kun på morgenen når hun våkner, egentlig...
BettyBoob Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 Her smeller det i bleia stadig vekk, og det lukter helt j.....!
fru <3 Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Lillebror promper som en kar =0), vi hadde besøk tidligere i dag og da satt han på fanget mitt og prompa så det dundret, jeg kunne bare se uskyldig ut å si: "det var ikke meg altså". Ikke vond lukt men masse dunder og brak til stadighet, mest om natten....Tenker av og til at det er utrolig at det er mulig for en så liten kropp å ha så mye luft i tarmene...
Twig Skrevet 6. august 2006 #14 Skrevet 6. august 2006 Jada, promper i ny og ne nå.. men før prompet hun hele tiden )
mai mammaen til to Skrevet 6. august 2006 #15 Skrevet 6. august 2006 ja hun promper en del..men det lukter ikke
mammatil L.S.L Skrevet 6. august 2006 #16 Skrevet 6. august 2006 Å ja de smeller i rompa rett som det er og vi kan godt kjenne kor de kom fra.Vi skifter bæsje bleie 2-3 ganger hver dag.Har ver slik heile tiden og no er ho 8 mnd
xxxo Skrevet 6. august 2006 #17 Skrevet 6. august 2006 ja! her er det ei skikkelig promperompe! både når hun var bitteliten og nå, når hun er 10 måneder.. spes når hun bøyer seg ned, ler eller skvetter.. hehehe.. her en morgen trodde jeg hun hadde bæsja, lukta jo.. men neida.. hun hadde bare prompa så mye på natta at det luktet av bleia hennes.. hehe. huff, hun var ikke heelt god i magen den dagen.. noe som gikk tror jeg, var ikke det jeg heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå