Brunetta Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Er ikke noe salgsplass dette, men ville bare spørre om noen ville kjøpe min ammemadrass siden den har blitt for liten til gullungen min. var kjempe fornøyd med madrassen Trygt og godt for babyen. Er du inbteressert kontakt meg på e post [email protected]
Brunetta Skrevet 6. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2006 det er en liten madras med kanter man kan brette ned og opp. Trygt og godt for babyen. tar ned kantene når barnet ammes og bretes opp igjen når dere skal sove. Ikke farlig å ha babyen i sengen da han ikke kan rulle ut el du legge deg oppå han. Eller man kan enkelt bære babyen i madrassen over i sin seng uten at han skal bli vekket av en kald og *ukjent* madrass. Ligger i de samme gode og kjente luktene . Gutten min likte den kjempe godt, men er desverre for stor for den nå.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Hvor lenge kan de bruke en sånn og hva koster det?
Brunetta Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 Kan lese mer om de på dry.no. jeg betalte 649,- for min. Har brukt den i 3 mnd, men kan gjerne brukes lengre. Men jeg haren veldig stor og lang baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå