Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 uker og har enkelte kvelder vært vedlig urolig når jeg ammer han det siste måltidet før han legger seg. En kveld var det ekstra ille, han skrek og vridde seg bare bort fra puppen samtidig som han ble sint når jeg tok han opp, da skulle han til puppen, virket veldi sulten og det var en stund siden forrige måltid. Jeg ble usikker, og tenkte jeg skulle prøve og pumpe meg for og se om det var noe melk, men det var tomt :-( Måtte ordne ei flaske mme, da drakk han 100ml, etterpå var han veldig fornøyd og sovnet godt i senga si :-) Merker at det er llitt ite melk i brystene til kvelds, men føler jeg ikke har så mye og ta av til pumping på dagene heller som jeg kunne gitt han til kvelds. Flere med samme problem? Og er det flere som gir mme til babyer på ca 6 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tobias er 2mnder og 9 dager i dag og vi har samme problem her! Har ikke noe melk i puppene på kvelden, og lite på dagen så det blir ikke noe pumping... vi har tydd til mme..

Skrevet

eg og gjør det.kjempe greit,men eg ammer alltid før hu får flaska uansett om det virker tomt og nå har eg merka at melka hat tatt seg opp igjen

Skrevet

Jeg slet selv med lite melk, og gav både mm og mme. Etter råd fra sykehuset så pumpet jeg meg i ca. 10 min. etter hver amming for å få opp melkeproduksjonen. D.v.s. at jeg skulle pumpe selv om det ikke kom en dråpe. Dette ble det mer melk av, men jeg fikk dessverre aldri "full pupp" så her har vi kombinert mm og mme helt til han ikke ville ha pupp noe mer. Det er litt slitsomt å holde på med amming og pumping, men hva gjør vi ikke for de små nurka våre;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...