Diadora Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Når gikk kollikken over igjenn? Om den går over på 3m.n.d dagen så er det bare 17dager igjenn=)
Gjest mphs Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Når hun var ca.3,5 mnd. Ble bedre over ca. 3 dager og så var det endelig borte.
Livmor Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Her ble kolikken borte over natta:) Helt fantastisk! Det skjedde 1. januar i år, og da var han 2,5 mnd. Det samme skjedde med den ene nevøen min, borte over natta. Det var på hans 3 mnds dag:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Ikke så ofte det varer helt til 4 mnd. Derav navnet 3-mnds kolikk. Er i løpet av første 3 mnd. Er en opplevelse når det er borte, selv om en trur aldri at det kommer til å gå over akkurat mens det står på.
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Ved 4 mnd alder gikk det over her! Håper du har kort tid gjen med kolikk, Diadora! =)
Diadora Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 Satser på at det gir seg etter 3m.n.d da=) Litt slitsomt når begge har det på en gang. Men de har roet seg en god del etter at jeg sluttet med allt som heter kumelk produkter. Blir fantastisk å kunne begynne med det igjenn.
mammaen til G & A Skrevet 7. august 2006 #9 Skrevet 7. august 2006 Kolikken ga seg for begge mine rundt fire maaneders alderen. (3 1/2 saann circa... Det hjalp enda mere da jeg begynte med velling som jeg gjorde rundt fire maaneders alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå