Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er de nå og hvor mange har de totalt?

Gutten min er snart 7 mnd. og den første tanna er nå på gang. Den har kun kommet igjennom tannkjøttet/gommen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litja er nå drøyt 8 mnd og den andre tanna brøyt gjennom i dag. Den første kom for 10 dager siden.

Storesøster fikk den første tanna et par uker før hun fylte året, men da kom det 6 tenner på tre uker....

Skrevet

Gutten vår fikk de to første med tre dagers mellomrom da han var 6,5 mnd. Nå, 3 mnd seinere, har han fire stk:)

Skrevet

Min lille jente fikk første tann når hun var ca 8 måneder. Nå er hun 11 mnd og har fire stykker.

Skrevet

fikk to tenner knapt en uke før 6 mnd, har fått en til no, og den fjerde nærmer seg....han er 7,5 mnd

Skrevet

Snuppa fikk de to første med få dager mellomrom da hun var 4.5 mnd..

Har ikke fått flere enda.. straks 6 mnd..

Skrevet

Gutten min fikk sin første tann da han var 5 mnd. Da han var 9 mnd fikk han sin 8. tann. Så han har munnen full allerede:)

Skrevet

Jenta mi er snart 9 mnd, og har ikke fått en eneste tann ennå.... kan tro vi venter og venter...

Skrevet

To stk kom opp på selveste 7månedsdagen:o) Nå blir hun dtraks 8 måneder, men har enda ikke sett noe til flere:o)

Skrevet

Kasper fikk to tenner på en gang da han var 5mnd og 25 dager gammel han =)

Skrevet

Guten vår fekk første tann dagen før han blei 7 mnd, og tann nr 2 kom ni dagar etter. Tann nr 3 og 4 kom med eit par dagars mellomrom då han var 9,5 mnd, og rett før 10 mnd dukka tann nr 5 opp og :o)

Skrevet

jenta mi var 10 mnd og 10 dager da den første tanna kom. 2 dager etter kom den andre. Hun blir nå 11 mnd den 10/8 ;o)

Skrevet

Julie fikk sin første tann rett før hun fyllte syv måneder, og nå er hun snart ti måneder og har åtte tenner.

Skrevet

Gutten min er naa 7,5 mnd og ikke noe tann her enda...Blir spennende aa se naar foerste tanna melder seg!

Skrevet

Jentene mine (tv.) har til sammen EN tann!! Og nå er de 9 mnd! Ser flere hvite prikker i gommen og de jobber veldig om natta så de kommer nok flere snart!

Skrevet

fikk sin første tann da hun var 14 uker, neste tann kom da hun var 16 uker. Da hun var 7 mnd kom det 6 tenner nesten samtidig. Så nå smiler hun bredt med alle sine 8 tenner og er 8 mnd

Skrevet

I dag brøt første tannen gjennom, og han er 4 mnd + 11 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...