Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Håper virkelig at noen har et godt råd her. Vi har en liten jente på 3 måneder og nå har svigermor begynt å fortelle oss hvordan vi skal stelle hende, legge hende og oppdra hende!! Vi sliter litt med å få hende til og sove på kvelden og da mente svigermor at det var min egen skyld, fordi jeg legger hende i barnevogna på dagen!! Så det måtte jeg slutte med og hellere legge hende i sengen da også! Da hun var på besøk her om dagen ble hun med på badet da jeg skulle stelle hende og da fikk jeg vite at jeg vist måtte øve meg litt mer med å gi hende bleie på! Skal da sies at jeg faktisk jobber i barnehage, på en avdeling med småbarn!!!! Samme kvelden "forsvant" hun plusselig med "lille tulla" og da jeg gikk inn for å se etter så hadde hun lagt hende for at sove og sto nesten og fillerista senga! Uten å gi hende ny bleie og pysj på! Da klikket det nesten for meg? Spørsmålet er da - hva gjør jeg med hende?
yasmina Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Jeg tror nok rett og slett at du blir nødt til å fortelle henne så fint du kan at det er deres barn og at dere ønsker å gjøre ting på deres måte. Det er somregel slik at når de føsrt har begynt slik så slutter dem ikke av seg selv. Hjelper ikke om det er aldri så godt ment fra dems side ( og det er det jo somregel ). Hadde bedt mannen ta en prat med henne siden det er hans mor.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 si at det er dere som er foreldrene og bestemmer over barnet. Hva gjør hun hos dere så sent på kveldene?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 tror jeg hadde bedt mannen om å si det.....tror ikke jeg hadde turd si det selv til min svigermor iallefall..så jeg hadde sagt det til sambo så måtte han si det til henne...syns det skal være sånn jeg..at hvis han mener mamma gjør noe feil så kan jeg si ifra til henne... jeg har ingen problemer med å si ifra til mamma og pappa om jeg er uenig i hva de gjør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå