yasmina Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hvor mye drikker en baby på ca 2 - 3 mnd per måltid ? Driver å fryser ned mm og lurer på hvor mye jeg bør ha i hver pakke.
Diadora Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Her varierer det fra 130-200ml i måltidet. Spørs hvor lang tid det har gått mellom hvert måltid. Tror nok jeg ville hatt hvertfall 200ml til hvert måltid.
Vertigo Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Jeg frøys i isterningsposer, så var det lett å ta fram passe mengde. Vet at det ikke er det beste å fryse i, siden noe fett på en måte blir hengede igjen i posen, men så tenker jeg at all den tid det meste kommer rett fra puppen gjør det ikke noe om ikke det som gis av og til ikke er heeelt perfekt/optimalt.
Mamman til casper Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Sønnen min på 2 1/2 mnd tar bare litt under 130 ml av gangen. dumt å fryse ned for mye i hver pose hvis han ikke spiser så mye må du jo kaste det igjen etterpå! Da er det bedre å prøve fram med 130 ml og heller ta en ny pose hvis h*n ikke er fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Men hvis man fryser i i 130ml poser og h*n ikke blir fornøyd og en må ta opp en pose til med 130ml og h*n da bare drikker 20ml.. da må du jo kaste mer enn hva du gjør om han ikke orker mer av de 200ml!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå