Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Nokon som har starta med graut for å bremsa vektauke hos baby. Er det ikkje meir kaloriar i mme enn i graut. Og vert ikkje baby mettare når dei får graut?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Vet ikke om jeg kan svare noe bra på dette. Har aldri gitt mme selv. Vi begynte med grøt fordi han virket sulten utenom ammingen. Sov dårlig på natta. Han ble mye mettere da han fikk grøt. Kunne vente lenger før jeg ammet igjen etterpå.
Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Bremse vektøkning? Nå har jeg kun erfaring med amming og da har jo ikke str/vekt noen som helst betydning, men må ikke en baby være _veldig_ tung i forhold til høyde før det å "bremse" vektøkning er en aktuell problemstilling også for barn som får mme?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Jeg vet at det ofte blir anbefalt å begynne med litt grøt hvis babyen drikker veldig mye MME, for grøt er "sunnere". Spør helsesøstera hva hun anbefaler dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå