fru <3 Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Noen som har erfaringer i så måte, både positive og negative taes i mot med takk. Lillebror på 14 uker har funnet tommeltotten og av og til pekefingeren sin. Han sutter energisk på en av dem og i dag sovnet han faktisk uten pupp men med tommelen...... Det er jo i og for seg greit, men tenker litt på om det vil bli vanskelig for han å slutte og på tannstillinga etter hvert.. Samtidig så er det jo positivt i og med at han ikke liker smukk, han er skrekkelig søt med tommelen i munnen, og han storkoser seg selvsagt.
Vona Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Det er nok litt vanskeligere å slutte med tommel enn med smokk. En kan liksom ikke kaste fra seg tommelen etter noe år... ;-) Jeg var selv en "totte-jente", og klarte først å slutte med tommelen da jeg var 7 år og på overnattingsbesøk hos noen venner. De lo av meg på morgenen da de så jeg koste meg med tommeltotten... Jeg sluttet på dagen, men det var en traumatisk opplevelse... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå