Tredjemann på vei :D Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 mange som er ute etter å knekke hverandre her eller? de aller fleste mødre bryr seg vel om hva som er barnas beste, ellers skulle de ikke hatt barn, men det er ikke opp til noen andre å si om de bryr seg eller gir f*** i barna sine. å si hva dere har lest, hørt eller erfart selv er jo fullt akseptabelt, men å påstå ditt og datt uten at dere VET hva som er riktig blir jo helt bak mål! glad jeg er en av dem som ikke lar meg knekke av sånne kommentarer, men andre synes kanskje ikke det er like greit. husker jeg har svart mange tidligere at de burde slutte å amme hvis amminga ødela for dem, det fikk jeg pepper for! selv jeg da bare snakket av erfaring og skulle ønske noen hadde sagt det samme til meg helt i begynnelsen mens jeg ammet. hadde hjulpet meg skikkelig! hele første tiden med babyen min ble ødelagt p.g.a amming. det var den tingen... min lille har ikke gåstol rett og slett fordi helsesøster ikke anbefaler det, men sitte, stå og gå får han gjøre likevel uten at han setter seg opp og reiser seg opp selv. sikkert mye annet jeg kunne hatt lyst til å blåse ut på enkelte av dere nå også, men kommer ikke på noe i farta. gi tips, råd og del erfaringer! slutt å kaste dritt! ...aahhh...godt å få det ut! klem
mai mammaen til to Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 er helt enig med deg jeg..datteren min på 3 mnd ( i dag.. ) elsker å stå og sitte... men hun ligger jo selvsagt flatt også..f.eks nå..ligger under baby gymmen og koser seg...
Ranveig R Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 ...Når det gjeld det å stå og sitte og hoppe på fanget, sa fysioterapeuten at det var heilt greit, fordi den som held babyen automatisk vil gje babyen den støtten den treng. Men sjølvsagt gjeld regelen om "alt med måte" her og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå