Mamman til Christiane Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Jeg har på sort g streng, sort bh, sort singlette og kort ola skjørt...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 hehe, kom deg inn på skravlesiden med den:-)
Mamman til Christiane Skrevet 6. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2006 Å huttemeg tu.... Klær? Fysj...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Nei, men her diskuterer vi barn og på skravlesiden er det slike kjedelige innlegg som ditt...hvem katta bryr seg om hva du har på deg? Så vi brukere her inne må jo bare le når det kommer slike innlegg på småtroll 0-1:-)
Mamman til Christiane Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 Ja.... Hehehehehehe. *ler så jeg griner* Morsomt assa.... hahahaha.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Faktisk litt enig med anonym... er så mange utrolig lite givende innlegg som blir skrevet til tider, og siden skravlesiden er for å ta opp mer enn bare barn, så bruk heller den siden. Jeg bryr meg heller ikke hva verken du har på deg, eller noen andre her inne.. - Hilde
Mamman til Christiane Skrevet 6. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2006 Greit hilde. Beklager så mye! Skal aldri gjenta seg...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 En fjortis som har rotet seg inn på feil side eller?? Veldig umodne svar hun kommer med hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå