Gå til innhold

Da er jeg Fru...

*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var det gjort. I går sto bryllupet i NYDELIG sommervært, og jeg er Fru... Merkelig og uvirkelig, men SÅ deilig!

Dagen var kjempe flott, men gikk altfor fort. Skal bli deilig å få bildene så vi kan se det litt utenfra!

Nå skal vi titte på gavene.Ser ut til å være vanvittig mye fint!

Åhhhhhhhhh, dette er deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som fru smil!!! :-)

Skrevet

Gratulerer SÅ mye :) :) :)

Skrevet

Jeg også:)))))

Så fantastisk deilig det var:)) Gikk og smilte hele dagen, klemte på alle og bare koste meg!

Gråt masse under talene og under vielsen, var så utrolig lykkelig og min elskede var så fin!!! Jeg var lekker i kjolen min selv om den er ganske så sarvet nå, flekkete, grønske og slike ting.

SPiser restemat som bare juling, alle har bare gitt herlige tilbakemeldinger og alt er bare deilig.

Fruen

Skrevet

Gratulerer så mye til dere begge to!!!!

Å, som jeg gleder meg til det er min tur.Nå er det like under ett år igjen, sukk...

Skrevet

Gratulerer så masse, begge to!

Gleder meg masse til det er min tur, om 11 mnd og 1 dag!!

Skrevet

Ååååå, blir litt misunnelig nå, men jeg kommer hakk i hel! Den 26 er det min tur! Gratulerer så mye!! :o)

Skrevet

Lykke til *musefis*, det er bare og glede seg! Herlig dag (og litt slitsom). Pass på å få masse bilder underveis i kirken og på festen, og gjerne video og. Ser på bilder nå, det er deilig å ha så man kan gjennoppfriske litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...