2 små orkaner Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Lillemann er nu 6 md gammel og har lenge spist grøt og fruktmos. Har prøvet med potetmos og andre grønsaker, men det liker han ikke. Han har smakt brød og det likte han så derfor lurer jeg på om jeg kunne gi ham brødmat til lunsj eller om det er for tidligt?
heir Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 klart du kan gi han det, men bruk et grovt brød. Start med lite, så magen venner seg til det. Ikke gi opp middag-grønnsaker. Det tar tid å venne seg til noe som ikke smaker søtt og ikke er spes godt, når man får det aleine. Behøver ikke mer enn noen ts hver dag. Men introduser bare en grønnsak om gangen, ikke bland de sammen.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 vi begynte med skive til lunsj igår, med kneip og litt skinkeost på....Det gikk ned på høykant....Småen er så flink til å tygge...Han er 7,5 mnd.... Tror du bare kan begynne å gi han det no eg...siden han ikke vil ha middag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå