Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisannn! Jeg har sett noen gamle tråder om emnet, men det begrenser seg mye til å diskutere om man skal kjøpe eller ikke.. Så jeg prøver en ny en :-) Vi ønsker å kjøpe en liten gave som vi kan overrekke under frokosten dagen derpå. Problemet er at vi ikke vet hva. Vi betaler hotellrom til de den helgen, så noe kjempedyrt ekstra blir det ikke. Men - vi ønsker å gi dem et minne fra oss, samt gjøre litt ære på dem (de har gjort svært mye for oss) Så - er det noen som har kjøpt/skal kjøpe en TING til sine forlovere, som kan gi meg et tips?

PS. Forstørret bilde er et forslag vi har kassert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga et lekkert kjede fra Arts and Craft til min forlover. Hun ble kjempe fornøyd.

Skrevet

Da jeg var forlover for min venninne, fikk jeg et par fine øredobber. Nå er det min tur å gifte meg og jeg tror hun skal få en bok av meg. Enten en kokebok (vi er begge glade i å lage mat) eller en fjellbok fra det området der bryllupet skal være.

Skrevet

Jeg betaler håroppsett og sminke til min forlover. Hadde ikke tenkt å gi noen gave i tillegg, er det vanlig?

Skrevet

Hei Mona. Dette har vært oppe til diskusjon mange, mange ganger, og det varierer sterkt.

Vi har fått så mye hjelp hele veien, og mere skal det bli, jeg er jo gravid og trøøt og alt, så vi ønsker å hedre dem litt. Vi betaler hotell for dem hele helgen, men synes det er fint å kunne gi dem noe ekstra, som de kan ha for å huske dagen. Derfor ønsker vi å gi dem en "ting" i stedet for bedre middag etc, som mange gjør etter bryllupet. Mange gir også et forstørret bilde av brudeparet + forlovere, men i disse tider vil vel ikke folk ha så mye sånnt på veggene, så vi velger å heller finne en fin og koselig ting å gi dem. Er ikke meningen det skal koste skjorta fordi. :-)

Men folk er forskjellige, dette er nå det vi ønsker å gjøre :-)

Skrevet

Vi har kjøpt et armbånd til min forlover og en bok til hans. Det er jo veldig vanlig å gi de involverte i bryllupet en liten ting, så jeg tror kankjse de ville blitt litt skuffet hvis vi ikke hadde tatt oss bryet med å finne en liten ting...

Brudepikene får hvert sitt sølvkjede med anheng, de som skal hjelpe oss med servering dår vin (i tillegg itl betaling...) og fotografen (som er en venn (som er fotograf) som tar bilder hele dager uten noen betaling utover prisen på film, fremkalling og kopiering) skal få en litt sørre gave, men vet ikke helt hva enda.

Jeg har alltid fått en liten ting når jeg har vært forlover eller på andre måter hjulpet til i et bryllup. Det trenger jo ikke være noe dyrt eller noe, men det er jo hyggelig å bli satt pris på når man hjelper til for å skape en perfekt dag for brudeparet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...