Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Herregud jeg har en sånn snill, flink og pliktoppfyllende mann. vært sammen i mange år og har hus, en liten sønn, jobb, ja, alt er liksom fint osv osv. sambo er kjempeflink på alt, lager mat, vasker, gjør MYE med sønnen vår, gjør alt mulig her hjemme, liker å kose osv osv. snill og sier han er glad i meg. sexen er så som så, han er ikke så flink på det område, litt sjenert og forsiktig, har alltid vært det, men herregud det betyr ikke sååå mye for meg. det som plager meg er at jeg har begynt å mislike utseende hans!! jeg finner alle mulige feil med håret, nakken, hals, magen om begynner å bli litt stor etc. når jeg er på fest og blir sjekka opp av en kjekkas blir jeg helt betatt og tenker: en sånn mann skulle jeg hatt. åååå jeg vil ikke tenke sånn!! hva skjer med meg? må sies at jeg ikke har vært singel siden jeg var 18 og det er 10 år sia...er det fordi jeg ikke har hatt noen ungdomstid?? skal jeg gjøre det slutt pga utseende liksom?? dette har kommet det siste året disse tankene egentlig. hjæælp, er så fælt å tenke sånn, og blir "sjalu" på venner som har kjekke flotte menn!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Om dere har vært sammen ganske lenge kan det bare være en forbigående "krise". At du begynner å gå lei,har kanksje litt lyst på forandring og lignende. Så da prøver du for deg selv å finne grunner til at du kunne gå fra han. Desverre er han jo perfekt høres det ut som,på alle andre måter enn utseendemessig. Men du har jo likt ham før og jeg tror nok at om du fokuserer på de bra sidene hans,og de bra sidene ved utseende hans,så kommer du over krisen....
blond Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Høres ut som om du kjeder deg i forholdet. På tide å finne på noe sammen, bare dere to? Kjøp nye klær til han og send han til frisøren, så kanskje du ser han med nye øyne?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Han går i ok klær og har alltid fin sveis. Det er vel det at han har mage og begynner å "sige" som plager meg mest. vil gjerne han skal trene litt, kansje litt med meg og, men får det ikke til. han er ikke møkkete, eller noe, heller litt "dvask". det er det som irriterer meg hele tiden. gidder ikke gjøre noe for å stramme seg opp litt. blitt mer og mer opptatt av det og vil ikke det. før tenkte jeg ikke på det, selv om hadde litt mage da og. forelska meg i god gutt for det er han. god å se på ikke stygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå