Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Jeg måtte klippes for gutten stod fast. I går prøvde vi å ha sex etter 9(!) uker. Jeg har kjent at jeg var blitt annerledes, og har derfor hatt angst for å prøve. Det er som om inngangen til skjeden er blitt mindre og at det er blitt dannet en lomme rett under inngangen ved bakre vegg. Kan de ha sydd for stramt eller er arrvevet bare veldig hardt til å begynne med? Det gjorde uansett veldig vondt fordi inngangen var blitt så liten og huden så lite elastisk.Lysten var derimot der. Bekymrer meg for ødelagt sexliv.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Jeg er ikke klipt ,men revna ganske bra og ble sydd. Hadde det som deg en stund etter. Virkelig vondt å ha sex selv om alt var leget der nede. Måtte bruke laaang tid på forspill og selve penetrering. var rundt 3-4 mnd etter at det gikk fint å ha sex. Men støter mannen for hardt kjenner jeg det noen dager etter i arrvevet. Det er nå 6 mnd siden fødselen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Jeg slet nesten 1 år etter klipping. Vi kunne ikke ha sex uten å bruke masse glidemiddel, nesten så det ble for mye sånn at gubben ikke kjente noe.... Nå har det heldigvis gått seg til, men jeg må være veldig kåt for at det skal gå. Lykke til og smør deg med tålmodighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå