pandabjørn Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 hva er grunnen til det? er det pga de skal være tidlig ute å gå eller hva er grunnen? synes ikke det er riktig å pushe på ungene sine til å krabbe, sitte, gå osv før de er klare selv.....det kan kanskje heller skade ungen senere i livet.. gåstol hører hjemme på gamlehjemmet hehe..!
pandabjørn Skrevet 6. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2006 mener self lar i steden for lag !
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Som regel syns jeg du har mange rare holdninger og skriver mye rart, men for en gang skyld er jeg enig med deg.
Luca Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Snuppa mi på snart to var på vei opp trappa da hun var 6 mnd og gikk sa hun var 10 mnd, så man trenger ikke gåstol for at de skal bevege seg tidlig:-)
pandabjørn Skrevet 6. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2006 Anonym ja jeg har kanskje mange rare holdninger og skriver mye rart, men jeg er ikke redd for å skrive hvem jeg er, men det er du som skriver under med anonym var jo ikke værst at du var enig det jeg skrev da hehe......
Halloween-mamma Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Helt enig med Asma og Sander! Gåstoler er for oldiser
nickoline og supermann Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Gåstol er ikke å anbefale. De skal få lov til å finne ut av det selv i det tempoet som passer deres utvikling. Synes likvel sånn gåbil/lekebil som lager lyder og sånn er greit. Det ønsker vi oss av mormor til jul... Husk de skal heller ikke sitte uten støtte før de klarer å komme seg opp i sittende stilling selv. Har du så mye rare meninger du da asma......ha ha ..........jeg må le litt............. kos til deg fra meg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Enig med deg! Ofte begynner de å gå på tærne når de skal gå ordentlig uten gåstol etterpå! Ikke bra!!!!! Rett og slett unaturlig!!!!!!!!!!!!!
prince and princess brud060609 Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 ikke ferdig med dette ennå? la folk gjøre som de vil enkelt og greit
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Shesus......var jeg som lurte på om noen som visste om hvor man kunne får kjøpt gåstol i rosa.-.Visste ikke engang at det var så sykkkktttt frarådet å bruke det... Lurte på å kjøpe en til frøkna etterhvert fordi hun rett og slett er høyt og lavt,kråler .sparker og står i , blir så sint,om hun står på fanget spreller hun for harde livet...Så jeg tenkte kanskje det kunne ''tilfredstille'' ho litt bare.. Men skal for ALL del ikke kjøpe en,da blir jeg vel stemplet som dårlig mor og omsorgsvikt og greier...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 Du er slettes ingen dårlig mor pga gåstol, nei! mange som bruker det- brukte det selv når jeg var liten. Herregud, jeg har da ikke tatt skade av det, ikke søskenene mine heller, ei heller mine tantebarn. Så kjøp en og la dattera di kose seg med den, selv har vi en som venter på at lillegutt skal bli stor nok til å bruke den!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Begge mine barn begynnte så smått å gå når de var 6 1/2 måned. Tro det eller ei. Til første mann kjøpte vi gåstol fordi det var ikke kjempe praktisk å ha en så liten tass tuslene rundt i huset. Derfor fikk han sitte noe i gåstol. Nr 2 fikk bruke gåstol mye mindre fordi behovet ikke var det samme. Men hu satt i den litt nå og da, spesielt vis jeg skulle gjøre husarbeid. Nå bruker jeg den bare når jeg må på do eller i kjelleren eller noe sånn. Hun er tryggere i gåstolen enn i lekegrinda fordi der kan hu dette, det gjør a ikke i gåstolen. Er så lei disse debattene.... og blir så provosert at jeg bare må svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå