Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så er det 1 år siden Amalie kom til verden........ Sammen med tvillingsøsteren Henriette. Så i dag har vi glede og sorg, men mest glede. Vi er over den verste perioden med Henriette, vi er inneforstått med at hun ikke klarte seg, hun er med oss i hjerte og sammen med søsteren sin.

Det er veldig rart, i dag er det strålende sol og i fjor så øste det ned, grått og tungt hele dagen. Og den vesle kroppen vi fikk se for aller første gang, og som legen sa at hun hadde så liten sjans til å leve at vi kunne ikke håpe på det, og her er vi i dag med ei lita tulle med øyne så blå, livsfrisk og god. Hvem hadde trodd det mon tro........

så de 445 gramene og 27 cm lange var våres jente og nå er hun over 7 kg.

Vi er jo kjempe lykklige for at det har gått som det har gått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!!! Forstår godt at det både er en trist og en gledens dag. Så bra at Amalie klarte seg mot alle odds og veldig trist at dere mistet Henriette.

Sender deg en God klem!!

Skrevet

Jeg mistet en jente i uke 22 11. august ifjor. Hun veide 390 gram. Det var aldri snakk om å prøve å redde livet hennes da fødselen startet, selv om det var ingenting galt med henne.. Hun ville dø under fødselen sa de, noe hun gjorde. Ikke før uke 23 ville de engang vurdere keisersnitt og prøve å redde henne.. Overlevde ungen fødselen, eller tok du keisersnitt eller hva? Har litt inntrykk av at det ikke er lik praksis på dette over hele landet, noe som er veldig synd syns jeg. Dette skjedde i Haugesund... Nå har jeg heldigvis blitt mamma til en flott liten gutt, født 8 uker før tiden. Men Victoria blir aldri glemt.. Gratulerer til jenta de foresten..

Skrevet

Så synd med Victoria.

Jeg fødte dem, for jeg fikk infeksjon så de måtte ut den veien. Begge morkakene var det infeksjon i. Men de kunne ikke ta hensyn til dem lengre, de måtte tenke på meg, men jeg er jo kjempe heldig som har fått beholde den ene. Jeg lå 4 dager på lokal sykehus også ble jeg kjørt til Rikshospitalet ( ca. 1 time unna ) og der lå jeg i 2 dager til overvåkning, men født den tredje dagen.

Vi ble Værende der i nesten 6 uker før vi ble videresendt til Drammen og der lå vi i litt over 11 uker.

Hvor gammel er gutten din? Og godt at du har han, men det du har mistet kommer alltid til å merkes- Alltid en liten bit som mangler

Skrevet

Takk for svar..

Gutten er 8 uker på torsdag, har termin idag faktisk. Ble gravid bare 10 uker etter jeg mistet Victoria. Mange tanker i hodet nå når ettårsdagen til Victoria nærmer seg.

Jenten din må være utrolig sterk som klarte seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...