Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hva er det som gjør at så mange menn er så raske med å kalle damer som blir gravid med p-piller (el.annen prevensjon) for løgnere? Og påstår at det ikke går an, og at en da må ha lurt mannen til å gjøre seg gravid.... Det burde være alment kjent i dag at ingen prevensjon er 100% sikker, og at dermed så må det nødvendigvis gå "galt" med noen. Mange tar det og for en selvfølge at en tar abort hvis en brukte prev. Det er slett ingen selvfølge. Hvis en har så panikk burde mannen i det minste bruke kondom uansett annet preventiv eller ikke. Eller aller helst være avholdende.
Stollima Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Er også helt enig med deg der....... Mannfolka kan vere såååå innmari naive når det gjelder dette altså,omtrent som om dem ikke har noe ansvar......... Hva om du spurte dama om hun hadde HIV da,og hun svarte nei.....men så viste det seg at hun hadde det allikavel....... Hadde en veninne en gang som hadde så lyst på en baby når hun var 18 år,så hun sa til mannfolkene at hun gikk på pillen(noe som hun ikke gjorde)og det endte med at det var 4 mannfolk som måtte inn til fars-skapstest,og det sier jo litt om snittet på fornuften til mannfolkene. Eier ikke ansvar altså,spør du meg......
vims-74 Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Hva er det som gjør det? Fordi det faktisk er som med så mye annet nå til dags, det er alltid en eller annen som "ødelegger" de andre damers gode rykte. Dere ser jo selv at det er noen som kjenner noen som med hensikt har lurt flere mannfolk... Damer som etter min mening er rimelig sandblåst. Så, det var svaret på spørsmålet, en annen ting er at jeg er helt enig i at prevensjon er begge sitt ansvar, og alle i dag burde vite at det er lite som er 100% sikkert. En annen ting i samme slengen, om damene er så livredde for at mannen skal få panikk og stikke ved en graviditet, så burde jo også de være avholdende? Det skjer jo at man blir gravid BÅDE med pille og kondom
Zummi Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Jeg har hørt at telefonsex skal være nogenlunde nært opptil 100% sikkert...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Det som nesten er enda verre er at det finnes mange leger som og kaller disse damene for løgnere fordi de mener at det er ikke mulig å bli gravid med p-pille. Lurer på hva de gjorde på skolen når de hadde om statistikk. _Kanskje de var syke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå