Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd å kutte ut meieriprodukter og fått en baby med mindre mageproblemer? Lillebror kaver(strever) med luft og avføring, han er 14 uker. Bruker Minifom. Nå har han begynt med å gjøre seg ut (bæsje) sjeldnere enn før, da gjorde han seg ut ved hver amming. Nå gjør han det en til to ganger pr. døgn. Nettene er værst da ligger han å sparker med beina og tar i og smågråter. Blir en del pupp da... og å ligge oppå mamma = lite soving.

Har noen tips og råd å komme med så takker jeg for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å fortelle at jeg synest dette ble mye værre etter at han tok vaksine for en og en halv uke siden, kan jo være tilfeldig da.... Det var etter det det begynte å ta opptil et døgn før han bæsjet. Min mor sa at de hadde fått beskjed om at babyene kunne være i ulage i 14 dager etter vaksinering da vi var små.

Skrevet

Det er vanlig at de har avføring sjeldnere når de blir eldre, men det skal jo ikke være sånn at de begynner å gråte når de gjør det. Ta kontakt med hs og hør hva de mener om det.

Når det gjelder vaksine så er de helt annerledes nå enn de var for 20-25 år siden. I følge hs så ville reaksjonen komme innen et døgn, og hvis babyen fikk noen problemer etter det så er det mest sannsynlig noe annet.

Mitt eneste råd er å kontakte helsestasjonen og se hva de har å si der. Hvis du vil prøve en melkefri diett, ta det en tur innom www.utenmelk.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...