Vertigo Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 I mine øyne - aldri Evt når en passerer 80 eller får bruk for det når gangevnen svekkes. Små barn skal lære seg å stå og å gå i sitt eget tempo med mulighet til å selv regulere sine bevegelser.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 er anbefalt og ikke bruke det!
minnimommo Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 fikk høre av fysioterapeut på barselgruppe at gåstol skulle vi aldri prøve, og vente med gåbil til barnet faktsik kan gå selv, fordi det i første omgang er unaturlig å gå forover! først skal de lære å gå sidelengs!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Hi hi, ja og om et år eller to er dette anbefalt. Utrolig hvor fort det skifter!
snuppi har blitt storesøster Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Det har da lenge vært anbefalt å ikke bruke gåstol;-) For meg høres det helt logisk ut å la barnet få lov til å utvikle seg i sitt eget tempo..
Frysh Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Du er lur hvis du ikke kjøper den i det hele tatt,det er ikke anbefalt.. Har sett eksempler på babyer som kun kan stå på tærne i en alder av 11mnd.Dette pågrunn av at de har sittet oppi stolen og har utviklet en unaturlig benstilling..
Gjest Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 jeg ville ikke brukt gåstol jeg..er ikke anbefalt og ville latt barnet utvikle seg normalt
Luca Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 som jeg skrev i et tilsvarende innelgg; det har ihvertfall ikke blitt skiftet mening om dette de siste 17 årene. Da min eldste datter var baby, var holdningen den samme fra fysioterapauter og andre.
Lavendel*06*10* Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Herregud.. Begynn meg gåstol når du vil du, bare babyen din klarer å holde hodet selv. Er vel fra 6 mnd trur jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå