Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3-åringen sier at den nye dama til faren slo han.

Hva gjør jeg?

Så lenge ingenting kan bevises, vil vel en rettsak bare føre til at faren får fortsette med vanlig samvær. Han kommer bare til å tro at jeg har diktet opp hele greia pga sjalusi. Men var faktisk glad for at han fant seg dame, for barnet har ikke virket fornøyd etter å ha hatt samvær tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,har du tatt dette opp med faren te ongen din? så lenge d isje kan bevisas så e eg redde for d ja men,du bør undersøka saken litt på egen hånd....ongar snakke som regel sant i den alderen der...

Skrevet

Ja, men så er det definisjonen av slåing.

Er det vold eller er det bare lek?

Eks.Jeg og Lillegutt var på tur i butikken i dag. Vi tullet og lekte mens vi gikk.

Bl.a. så småløp jeg etter han mens jeg klasket han på rompen og i ryggen, mens han hylte av latter.

Like etterpå sa han: Ikke slå meg mamma, også lo han litt til.

Tenk da hva han kan ha sagt ute i gaten etterpå.

-Mamma slo meg, men gjorde jeg egentlig det? Det var jo bare lek.

Her er det viktig å være obs. Begynner å barnet å kvi seg for å besøke pappa? Forandrer barnet personlighet?

Ja, også må du jo selvfølgelig snakke med den andre parten.

Skrevet

Enig med hun over her at du bør være litt obs på hva som egentlig skjedde. Her kan sønnen min på 4 komme å si: "Mamma, jeg har ikke fått juling i dag" og da menes at jeg ikke har kilt og tullet med han til han holder på å le seg skakk.

Et annent eksempel er at en kompis av min sønn ofte kan si til moren at min sønn har slått han nå selv om de er på hver sin kant av landet (vel å merke så har jo de to slått hverandre av og til når de krangler om leker)

For som du sier så bør du nok trø litt vart her, samtidig som du bør være obs på din sønn og hvordna han reagerer.

Skrevet

hovedinnleger her.

Jeg hadde ikke kommet med dette innlege dersom jeg ikke trodde på barnet. Han har tidligere kommet med ting som nå plutselig har blitt forståelige.

Og ta opp dette med faren er ikke noe alternativ.

Skrevet

visst du isje vil ta dette opp me faren,koss vil du då finna ud im dette e sant??? ongar seie jo mye som e forståelig te syvende og sist men du bør sje gå te sak på han før du har fonne ud om dette virkelig e tilfelle???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...