vimsete mams Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg syntes det var fryktelig vanskelig, for organisten hadde bare noen få sanger jeg kunne velge mellom. Kunne feks tenkte meg Gabriels obo, men det gikk ikke, nei... Så det ble Trumpet voluntary inn og Purpose ut. Hva med dere?
barbamamsen Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 inngang: purpose soloinnslag i kirka: "det vackraste" og "så skimrande var aldri havet salmer; å leva det er å elska og kjærlighet fra gud utgang: brudemarsj fra øre, henning sommero
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 inn: Gabriel`s Oboe ut: Mendelssohn; Midsummer night's dream
Peppa Gris Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Inn: brureslått fra Øre Ut: Bruremarsj fra Seljord.
mayaya Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Vi lurer på å ha solosang tilutgangen i stedet for orgel vi, men gjenstår å se hva presten sier til det.. Fikk et totalt nytteløst infoskriv fra dem i går, oppgitt nå, men vi tenker vente med bestemmelser til de klarer å hoste opp et møte med presten for oss :-)
Cat.68 Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Hvis du går in på hjemmesiden vår og ser på Vårt bryllup, Iselins dåp. Så kan du høre hvilken sinngangsmelodi vi hadde. dette er ikke noe organisten har til vanlig, men han hadde ingen problemer med å fikse den for oss. www.swedishflower.piczo.com Den heter kanon i D-dur, av Pachelbel
Gjest Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Dersom du skaffer noter i god tid før brylupet klarer de fleste organister å lære seg sangen. Noter får du på biblioteket. Prøv det du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå