morpluss Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Bruker dere vanlig økologisk Tine-melk eller hva? Mme?
Luca Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Bruker mme, kan sikkert bruke vanlig melk når barnet er rundt året men mme før det. Fortsatte bare med mme da snuppa spiste Hollegrøt, så brukte aldri vanlig melk.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 eg bruker berre vatn, eg. Men hadde brukt mme, i så fall. Hender eg lurer i nokre dropar mm, berre så junior skal få i seg litt (han vil nemleg ikkje ha så frykteleg mykje). Dersom junior framleis vil ha graut når han er komen i kumjølkalderen, vert det nok anten øko-lettmjølk eller ekstra lett.
Vertigo Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Har sett at det på pakken faktisk står vanlig melk, men det er jo ikke innenfor de norske retningslinjene i alle fall. Og hos oss er en av grunnene til å bruke Hollegrøt nettopp at vi da helt kan unngå kumelk. Jeg har ammet såpass mye at jeg bare har brukt vann i grøten. Og så frukt da, for uten er det ikke mye smak i dem...
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 ha sa til meg at en kan lage grøt på kumelk, men ikke drikke reint før 12 mnd.. Da var gutten min 6 mnd.... men ikke vet jeg.. jeg blander med mm da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå