Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ettåring bruker str 21 nå, har da litt å gå på, hvor mye vokser foten iløpet av ett år? kan jeg kjøpe et par ecco sandaler på tilbud i str 23 til han, som er ment til neste vår/sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke kjøpt dem nå nei... Hvis ikke de er superbillige da, for du vet aldri hvor mye eller lite han vokser... Lillegutt brukte 21/22 sommeren han var litt over et år, nå er han 2,5 år og bruker 24/25...

Skrevet

nei d ha itj æ villa gjort veffal..guten min brukt str 21 ifjor,å i sommer har han str 26!!!!bare på 1 år!

Skrevet

Jr hadde 21 i fjor og 23 i ecco sandaler i år. men han må ha 24 i sko...Vanskelig å si. Ville ikke tatt sjangsen på det, sko skal jo passe foten.

Skrevet

Min 2 åring bruker 25-26 i sko , ( må nevne at storesøstra på 4.5 bruker samme str.) Tror han hadde sko i str. 22- 23 i fjor. Tenkte slik jeg 'og i fjor et jeg skjøper sko til neste vår sommer, de var str. 25 og tenkt at de holdt, men vi brukte de 17 mai og det ble med den ene gangen.

Tenkte da liksom at han har hatt den store veksperioden , men nei den kom no i sommer. Vi har måttet kjøpt både nye sandaler og joggesko , de som vi kjøpte for 2 mnd siden ( og var stor da ) er altfor små.

Skrevet

Jeg ville gjort det. Kjøp str 24. (hvis du merker at han vokser mye i foten utover, kan du begynne å bruke dem før, som feks tøfler i barnehagen etc.)

Jeg kjøper mye på salg, kjær til neste sommer etc. Funker bra det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...