topzy Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 hvor mye vokser en ett år gammel gutt i beina på ett år? Bruker str 21 nå, har litt å gå på.... kan jeg da kjøpe et par ecco sandaler i str 23 til neste vår/sommer?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Det er veldig vanskelig å si... Størrelsene varierer veldig fra merke til merke... Guttungen her har 1 par Ponny blinkesko i str 21, Ponny sandaler i str 22 og Timberland joggesko i str 23. ALLE skoene er nøyaktig like lange...
Gjest -lilly- Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Sønnen min brukte str 18 da han var 1 år. Nå er han 21 mnd og bruker 21 (kjøpte de for ca 3-4 mnd siden og han har fortsatt litt å vokse på). Men det varierer jo fra unge til unge....
polarn & pyrene Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 jenta mi hadde str 19 i mai nå har hun str 22 og er 16 mnd i dag.så jeg tror nesten det kan bli litt for lite til neste sommer, men bar er forskjellige.
Luca Skrevet 5. august 2006 #5 Skrevet 5. august 2006 Jeg ville aldri kjøpt sko et år fram i tid, en sko skal passe til foten når den kjøpes. Min datter hadde str 21 da hun var et år, og nå som hun er snart 2 år bruker hun 23. Så det er jo likt som du tenker. På den annen side er vel ikke sandaler det verste å kjøpe et år før, for der klemmes ikke tærne på samme måte som en hel sko, så det er vel ikke helt umulig at de passer til neste år.
Annie Bailey Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Gutten min fikk sko i str 21 da han fylte ett år i mars. I juni kjøpte vi sandaler i str. 22. I forrige uke måtte vi kjøpe nye sko for vi fikk ikke på de vanlige (har bare brukt sandaler i sommer) og da måtte vi ha str 24 eller 25. Så det går veldig i rykk å napp hvordan de vokser, men str 23 vil nok nesten garantert være for lite neste år.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Ville også latt være å kjøpe. - Kanskje modellen blir for kort, kanskje den ikke passer fottypen hans etterhvert som den vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå