RundLurt? Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 INOTYOL er det en salve som heter , fåes kjøpt på apoteket og gjør underverker på små såre stumper. dette er den eneste salven jeg har i hus etter at jeg fikk tips om den når jeg fikk mitt andre barn! Den er ganske dyr, men vel verdt pengene, så kast se andre salvene dere har kjøpt:o)
Dailis Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Nå er vel barn forskjellige. Og reagerer forskjellig på forskjellige salver. Og salvene er såpass forskjellige at de er til forskjellig bruk. Jeg som har bl.a. atopiske barn er avhengig av mange salver og kremer til forskjellige områder på kroppen og til forskjellig årstid osv..... Finnes ikke noe enkelt svar, eller en universalsalve for alle barn.
silia Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Signerer denne!! Er trebarnsmor, snart fire, og sverger også til denne. Har prøvd de fleste apotekproduktene mot sår stump, men INOTYNOL er absolutt den som virker hurtigst dersom babyen får sår stump. Ellers er nok det beste for babyen at man lufttørker stumpen før man tar på ny bleie, dersom man ser at babyen er litt rød på stompen. Ikke lurt å kline rumpen full av salve dersom babyen ikke er sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå