Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 hvor mye er det vanlig å betale for koldtbord, per person altså??? ......er 190 kroner mye, lite eller sånn passe?
Gjest Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Jeg synes kr 190 er ganske billig for koldtbord pr person. Men, det kommer jo litt an på hva man får da.... Da min svigerinnne skulle gifte seg betalte de kr 210 pr kuvert for koldbordet, og vi syntes dette var billig. Det var stort utvalg av kalde og varme retter, og vi var alle veldig fornøyd med maten. God fornøyelse og vel bekomme!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Skal det derveres eller hentes (catering) ?
MammisOgTøffer`n Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Det billigste jeg fant var ca 150 pr person.......
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 har fått følgende tilbud på catering - fra et flott hotell hvor jeg vet vi får god og rikelig med mat. Røket laks med eggerøre. Pillede reker med majones Div typer spekemat med tilbehør Roastbiff med remulade. Salater, dressinger, brød og smør. Varmmat: Grillet kyllingbryst med ris, og wokkede grønnsaker. Pris kr 275,- pr. person.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Noe som heter ti/to kokker, husker ikke helt, ammetåka har kommet veldig tidlig denne gangen. Dem selger koldtbord fra 120-160 pr person og de lager rikelige posjoner så man kan godt bestille til 2-3 mindre enn det som kommer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå