Gå til innhold

Er du Kreps og prøver å lage baby ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ bare dele min viten med dere da: Leser veldig sjelden horoskop og sånt, men kom over et i et eller annet ukeblad nå i sommer og det var for hele sommerperioden. På Krepsen stod det bl.a. (husker ikke ordrett da..) ....og fullmånen den 9. august vil med stor sannsynlighet føre til familieforøkelse...:)

Min EL er ca 12. august da, men ifølge babyverden sin EL kalkulator starter min fruktbare periode den 08. august...

Jeg satser med andre ord stort på et MAI-under !!!!!!!

Hiv dere på dere også - fullmånen den 09. august er tidspunktet !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke kreps, men jeg har el rundt den 9ende, så jeg satser på at fullmånen kan påvirke meg og :)

Skrevet

He.he Selvfølgelig gjør den det - fullmånen har jo VELDIG mye å si for syklusen vår faktisk, så dette er ingen dum kveld å kose på :)

Lykke til du også da , Lurv

Er i 1 pp etter MA

Skrevet

får krysse fingrene og ikke beina den dagen da :) huff... dårlig humor.. tror det begynner å bli på tide å køye.. Lykke til til deg og :)

Skrevet

Jepp på tide å natte nå...

Men du ?? Dårlig humor er et MUST for oss i pp eller hva ???

Dessuten går vi jo faktisk å GLEDER oss til hormonhelv... pluss diverse oppblåste følelser i magen ovs...he.he,..,ja,ja

nATTI NATT DA

Skrevet

*hehe* sannt nåkk :) sykt å glede seg til noe sånnt...

Skrevet

Sukk... har IKM 8.august. Tok en test accu-test (billig test) i dag morges, men den ble negativ. Kan det være tidlig likevel? Jeg er kreps da, så håper den fullmånen virker inn likevel på at tante ikke kommer. :-)

Skrevet

Hei Puselura

Selvfølgelig virker månen inn på deg også:)

Det var bare litt tidlig å ta test nå - det er alt ........

Krysser fingre og tær for deg jeg :)

Skrevet

håper fullmånen hjelper oss alle!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Tuuuuuusen takk :-) Blir ikke direkte deppa om det ikke klaffer. Prøver igjen neste gang da. Men gøy likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...