Gå til innhold

13 mnd og ingen tenner.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er altså 13 mnd og har ingen tenner enda....Storesøster fikk tenner da hun var rundt 6-7 mnd så for meg er dette sent.

Jeg bekymrer meg litt (selv om helsestasjonen ikke gjør det..). Er det flere tannløse 1 åringer her ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... her er det omvendt! Tulla mi har fått 3 gjekslar som er alt for tidlege, i tillegg til 8 framme (4oppe, 4nede)...og ei tann (kanskje) for masse framme bak ei anna... så her er det tenner i fleng! Ho er òg 1 år (snart).

Dei kjem nok snart. Dei seier jo at dei er sterkare dess lenger dei ligg. Men du kan jo ta ein tur til tannlegen om du er bekymra. Ikkje alltid helsesøstrene veit best!

Lukke til!

God held :o)

Skrevet

Snuppa mi er 1 år,og har heller ingen tenner:)

Skrevet

Hei hei.. :)

Min tulle fikk sin første tann nå når hun var 13 mnd, så det er helt normalt. Jeg ventet og ventet også. Men de kommer.. :)

broren fikk tenner når han var 7 mnd.

Skrevet

Jenta vår fikk ikke tenner før hun var 16 mnd. På helsestasjonen sa de at det hvertfall ikke var noe å bekymre seg for før de ble minst 18 mnd.

Når jenta vår først fikk tenner, kom det en tann hver 3. uke. Nå har hun 8, de 4 foran og 4 jeksler, og det har ikke kommet noen på en stund. Det betyr jo at hun kan spise alt mulig, men jeg synes jo at de mellom også bør komme da ...

Skrevet

Jentene mine fikk ikke tenner før de var 14 måneder. Da kom 6 tenner samtidig. Mye skriking en periode, men fornøyde jenter når de fikk tenner å tygge med :)

Skrevet

får nok aldri tenner din unge da...herre alt man kan bekymre seg for da

Skrevet

tennene kommer og da kommer de til å komme som perler på en snor

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...